iTunes

Opening the iTunes Store.If iTunes doesn’t open, click the iTunes icon in your Dock or on your Windows desktop.Progress Indicator
Opening the iBooks Store.If iBooks doesn't open, click the iBooks app in your Dock.Progress Indicator
iTunes

iTunes is the world's easiest way to organize and add to your digital media collection.

We are unable to find iTunes on your computer. To download from the iTunes Store, get iTunes now.

Do you already have iTunes? Click I Have iTunes to open it now.

I Have iTunes Free Download
iTunes for Mac + PC

Tale e quale

Con un capitolo inedito

Luciano De Crescenzo

This book is available for download with iBooks on your Mac or iOS device, and with iTunes on your computer. Books can be read with iBooks on your Mac or iOS device.

Description

A Roma, nella casa dove vive da anni, Luciano de Crescenzo scopre dietro una libreria una piccola stanza di cui ignorava l'esistenza. Qui prende l'abitudine di rintanarsi ogni volta che desidera rimanere solo a rimuginare, ragionare tra sé, leggere, finché una sera si accorge che in quella stanza il Tempo non passa . La cosa è strana. Ma, a pensarci bene, non è altrettanto strano che il Tempo passi ? Soccorso da un'inesauribile curiosità e dal bene immenso dell'ironia, Luciano varca così la soglia di un mondo fantastico in cui incontra Taleequale: il suo doppio, o sosia, misteriosamente filtrato da un Universo Parallelo. Con lui inizia una lunga conversazione sui grandi temi dell'esistenza che si concluderà con una sorta di "viaggio agli inferi" nel ventre di una Napoli sotterranea. Persino lì de Crescenzo riuscirà a non smarrire la sua grazia aerea, l'affabilità e il sorridente amore per la vita che l'hanno fatto amare, libro dopo libro, da un numero sempre maggiore di lettori.

Tale e quale
View In iTunes
  • 6,99 €
  • Available on iPhone, iPad, iPod touch, and Mac.
  • Category: Fiction & Literature
  • Published: 07 October 2010
  • Publisher: Mondadori
  • Print Length: 144 Pages
  • Language: Italian
  • Requirements: To view this book, you must have an iOS device with iBooks 1.3.1 or later and iOS 4.3.3 or later, or a Mac with iBooks 1.0 or later and OS X 10.9 or later.

Customer Ratings

We have not received enough ratings to display an average for this book.