iTunes

Opening the iTunes Store.If iTunes doesn’t open, click the iTunes icon in your Dock or on your Windows desktop.Progress Indicator
Opening the iBooks Store.If iBooks doesn't open, click the iBooks app in your Dock.Progress Indicator
iTunes

iTunes is the world's easiest way to organize and add to your digital media collection.

We are unable to find iTunes on your computer. To download from the iTunes Store, get iTunes now.

Do you already have iTunes? Click I Have iTunes to open it now.

I Have iTunes Free Download
iTunes for Mac + PC

Poker Vincente

This book is available for download with iBooks on your Mac or iOS device, and with iTunes on your computer. Books can be read with iBooks on your Mac or iOS device.

Description

Scopri le più efficaci tattiche di gioco, impara a giocare al tavolo ma anche online, acquisisci nozioni di psicologia e i trucchi del Texas Hold'em per anticipare le mosse dei tuoi avversari e diventa un campione di poker! Il poker è un gioco affascinante che permette di essere giocato in moltissime varianti, e perciò fruibile da tutti, tuttavia sono necessarie qualità particolari per diventare un giocatore capace, razionale e intelligente: si tratta, piuttosto, di doti che vanno acquisite nel tempo e con la pratica. Per chi decide di avvicinarsi al poker per la prima volta, per tutti coloro che sono affascinati dall'ormai famosissimo Texas Hold'em o per chi è già esperto e desideri carpire qualche segreto in più sulle tecniche di gioco al tavolo, sul web e sullo studio degli avversari, ecco un ottimo manuale, completo ed efficace, che ti farà comprendere che dietro una partita ben riuscita c'è molto di più di uno sguardo di ghiaccio!

Poker Vincente
View in iTunes
  • 9,99 €
  • Available on iPhone, iPad, iPod touch, and Mac.
  • Category: Games
  • Published: 01 January 2014
  • Publisher: Bruno Editore
  • Print Length: 140 Pages
  • Language: Italian
  • Requirements: To view this book, you must have an iOS device with iBooks 1.3.1 or later and iOS 4.3.3 or later, or a Mac with iBooks 1.0 or later and OS X 10.9 or later.

Customer Ratings

We have not received enough ratings to display an average for this book.

More by Massimo Di Renzo