iPhone Screenshots

Description

Stay in touch with friends and family around the world with the new and improved BOSS Revolution App. Make cheap and crystal-clear international calls with the most innovative technology.

Here’s what you’ll get with BOSS Revolution’s International Call App:

Improved call quality and low international rates.
+ Make crystal-clear phone calls anytime and anywhere with Boss Revolution.
+ Save up to 90% on your international calls vs. what mobile carrier may charge
+ Enjoy high quality and cheap calls to more than 200 countries including Guatemala, Nigeria, Dominican Republic, Honduras, Colombia, El Salvador, Mexico, Ecuador, Peru, Cuba, Ghana, Jamaica, Kenya, Haiti, Ethiopia and many more!
+ Free calls to other BOSS Revolution app users around the world when you both use your data or Wi-Fi connection (with app version 4.0 or higher)

Upgraded and faster messaging experience with NEW status markers.
+ Message and share content with any BOSS Revolution app user for FREE (with app version 4.0 or higher)
+ Chat one-on-one or in groups
+ Share pictures, stickers, videos, voice messages and more

With BOSS Revolution you can feel closer to home. Try the app today and see why millions of people worldwide love using BOSS Revolution.

Plus, U.S. consumers get $1 FREE to try the BOSS Revolution calling service. Just activate the app by 12/31/2019.

BOSS Revolution is committed to handling user data securely. To view our User Data Policy, go to: https://www.bossrevolution.com/app/user-privacy-en-US.html

What’s New

Version 4.1.2

Thank you for using BOSS Revolution.
This update includes user experience improvements.

Ratings and Reviews

4.3 out of 5
8.5K Ratings

8.5K Ratings

Lshonda ,

A bunch of misleading info😡😡

So where do I start...I downloaded this app in March to speak with fam and friends in Guyana but they’ve been misleading information from the start. First, when I charged my account $50 I was only credited $10. I called the customer service and was told, “my account credit card needs to be verified first for the remaining $40 to be credited which would take another 24hrs. Of course after 24hrs it was not credited so I called back and had to ask for a manager before they would credit my Boss account with the $40. Then a few weeks later my auto recharge stopped recharging which I was told I had reached my limit for the month so I needed to wait for them to remove/change the limit on my account which would take 24hrs. After 48hrs I still could not recharge my Boss account and no manager and anyone else could help solve my problem...2 weeks later I am still not able to recharge my account and after having to buy the calling cards to recharge I’m over the app constantly ending my call for no reason and all the promises I received were lies!!!! Looking for a more reliable app for my call now!!!!

Developer Response ,

Shonda, we deeply apologize for all the inconvenience experienced with your recharges. It is in fact correct that by recharging $50 for the first time, $40 would be escrowed until your card got verified. Also, as a security measure, we have a limit of $350 that a customer can recharge within a period of 30 days. Nonetheless, since you requested for the limit to be increased, it would usually take 24 business hours for this to be completed. We once again apologize for this not being resolved in the indicated time frame. We would be more than happy to immediately assist you with this request. Please send an e-mail to appcare@bossrevolution.com with your information.

BabeofGod ,

EXTREMELY STRESSFUL APP 🤬😡🤬

I have been using boss revolution app for buying calling card and sending money since 2014 with little delays here and there but not a big deal. Now fast forward to 2018, since Tuesday March 13th, I’ve been trying to send money less than $200 and every time I clicked on submit, it would say “unable to complete transaction “ . I’ve done this for 7 times within 10 days and not successful. I’ve called the customer service number listed, emailed them and even chatted live with one of the agents who came up 5 minutes later, NO LUCK, they told me to call money transfer department, I called them, NO LUCK, they told me to call verification department. I did, no answer , then Claribel called me back , and left me a message to call her back, I called her back twice they picked up and hung up the phone. Up till now, I don’t know what is wrong with my account that I’ve been using for 4 years with minimal delays. Nobody could explain to me. They are not giving me a definitive answer. By the way my email was never replied....SO FRUSTRATING

Developer Response ,

We deeply apologize for the inconvenience experienced with your money transaction. We kindly recommend you to send us another e-mail to appcare@bossrevolution.com including your phone number and your e-mail address so we can immediately redirect it to the proper department. You can also send an e-mail to moneytransfer@idt.net

zoromeMo ,

Charging your debit card without your authorization!

I bought credit for calls and they charge me two times the price I wanted without crediting my boss revolution account! I called them for a refund a Friday night ant they told me it’s taking 2 Business day to see the money appears in my bank statement; I waited and by Wednesday, nothing was posted. I called a second time on that Wednesday and another representative told me it takes normally five business days for the transaction to be posted in my bank account and I have to wait 2 more days! I said ok I will wait! This is a full week I have been waiting and still nothing! My concern is why did they charge me twice at the first place?
Moreover, when you are making a called, before they correspond you to the person you calling, the seconds counts and this can’t go up to 1 or 2 minutes and we still paying for this time! I personally think we should pay the time between when the correspondant answer the phone and the when the call ends!

Developer Response ,

We apologize for any inconvenience that you might have experienced with our Boss Revolution App. We would like additional information to help us research and resolve your issues. Please contact us anytime at this US toll free number 800-676-8312 or email us at appcare@bossrevolution.com with your account information and a description of your concerns.

Information

Seller
IDT GLOBAL PROCESSING SERVICES, INC.
Size
130.2 MB
Compatibility

Requires iOS 10.3 or later. Compatible with iPhone, iPad, and iPod touch.

Languages

English, French, German, Spanish

Age Rating
Rated 4+
Copyright
© 2019 IDT Telecom
Price
Free
In-App Purchases
  1. BOSS Revolution Top Up $1.99
  2. BOSS Revolution Top Up $0.99
  3. BOSS Revolution Top Up $2.99

Supports

  • Family Sharing

    With Family Sharing set up, up to six family members can use this app.

More By This Developer

You May Also Like