Description

This one’s for the pets. Chewy leads the pack with 1,000+ trusted brands of food and supplies, 24/7 help from pet experts, and FREE 1-2 day shipping on orders over $49! Get extra savings off your first Autoship order, plus 5-10% off select brands on future shipments. It’s everything you love about Chewy.com, with a few new tricks just for app!

PET PROFILES

Add your pet’s info so our experts can help you find the perfect food and supplies for their age, breed, and more.

FAVORITES

Save items with a single tap so you always know where to find them.

PERSONALIZED ACCOUNT

Make your account a happy place with a picture of your pet. (We know you’ve got plenty to choose from.)

HOME IMPROVEMENTS

Keep track of your latest orders and updates right from the Home tab.

SHIPMENT TRACKER

Follow their favorite box from our door to yours with the new in-app tracker.

SHARING

Send fellow pet lovers items you like with a text, email, or social post while you shop.

BARCODE SCANNER

Skip the search! Simply scan a barcode, and we’ll fetch the item for you.

PHARMACY

Shop medications, prescription food, and more vet-approved items in our one-stop pharmacy.

What's New

Version 2.11.1

• Fleas, ticks, bugs – no thanks. We comb through the app on the regular to check for snags in performance and keep things running smoothly.

Ratings and Reviews

4.9 out of 5
120.3K Ratings
120.3K Ratings

Amazing products so far and SUPERIOR service!

IcyPenguin9

I’m very grateful that I have came across Chewy! I’ve used it on a couple of occasions over a period of time. It started out just wanting to by a waterproof seat cover for the back seat of my car. Something durable, waterproof, comfy for my doggy, but ALSO look nice! My car is classified as a sports car with bucket seats in the back, so I was a little nervous about getting the right fit. I found exactly what I was looking for and it arrived super fast! My doggy looks so comfortable and it even has a lifetime warranty. A little bit after we received the seat cover we were even sent a hand written note from the company. They said they hoped the seat cover was working well and that they were there if we ever needed anything. With my second order even though my vet sent a perscription approval it had been two days without my order showing up. I qualified for the free 1-2 day shipping. But after speaking to two people I got my order the next day and they did a partial reimbursement. You can’t get better service than that. Everyone was kind and professional! I’ve also read reviews where the company has sent customers condolence letters and even flowers after their animal has passed. It’s truly a kind hearted company. My fiancé and I are now placing a third order for something else we needed. We shall see how it goes but so far we have been completely satisfied with the service! Thanks Chewy for a pleasant buying experience!

Developer Response

Woof woof hooray! We're so happy to hear we've been able to help evfurry time you need us! It's a pawleasure to have you and your cutie in our furamily! Don't forget, we're here 24/7 to help, so feel free to give us a bark anytime!

Compassionate caring company

waxturtle7

I started using Chewy because my elderly cat needed prescription food and this was the only place to get it. The process for submitting my prescription was easy. In the meantime I also found other items cheaper on this site. It was free shipping and the auto ship feature was great. I got an email reminding me if my auto shipment as it got closer so I could change it if necessary. This was very useful as it was for food so I could move the date without penalty.
Sadly my cat got very sick and did not recover, after a food shipment had already been sent. I didn't have time to cancel it and it arrived the day after he was put down. I called chewy to see if I could return the food, which they said wouldn't be any trouble. When asked the reason I said we no longer had the cat, and was barely able to even get that out. He was so kind. He said that I would be refunded and to donate the food to a shelter. I was shocked. It made me so happy that I could help other cats. A couple days later I received a bouquet of roses with a condolence note from the gentleman I spoke to and the entire Chewy family. Though it made me tear up all over again it made me realize, again, that this is a great company who really cares about pets and their owners. I plan on continuing business with them and sharing my experience with other pet owners.

Developer Response

I'm so sorry to hear about the loss of your furry loved one and I'm glad that you received the flowers that we sent. If you ever need to vent, confide, or talk your Chewy family is here 24/7 with anything you need. I hope you have a lovely day.

Happy helpful Employees

hdkskcjx

A few years ago my oldest cat was diagnosed with diabetes. Not knowing anything about diabetes in cats; I soon found out that I had to limit her carb intake. The fact that I have six other rescues in the house, I couldn’t give her wet food exclusively because of the major cost associated. I heard there were lower carb dry foods available. I soon found out from looking at all of the brands on the shelves at major pet stores that I needed an expert. I called Petsmart and asked for help with their brand for carb content and I was quickly told they didn’t give that information out over the phone. To say that I was frustrated is putting it mildly. I have since completely quit dealing with Petsmart as they also went up on each bag of food five dollars across-the-board. ! That is where Chewy stepped in. The first customer service representative I spoke to automatically said yes I can help you with that. They proceeded to look for carb content under 10% and soon found a brand. What had started out as a struggle became a quick success because of your dedicated employees. I can’t say enough good things about you guys, I hope that you will continue to provide us with quality pet items at good prices. Thanks again Chewy.

Developer Response

We're pawsitively thrilled that we were able to find the purrfect formula to meet your furriends needs! If you ever need help finding the right goodies to match what your babies need, don't hesitate to give us a purr anytime. We're here around the clock to help any way pawssible!

Information

Seller
Chewy.com, LLC
Size
82.9 MB
Category
Shopping
Compatibility
Requires iOS 9.0 or later. Compatible with iPhone, iPad, and iPod touch.
Languages
English, Arabic, Burmese, Cambodian, Chinese, Danish, Dutch, Estonian, Filipino, Finnish, French, German, Hebrew, Hindi, Indonesian, Italian, Japanese, Korean, Laotian, Malay, Norwegian Bokmål, Polish, Portuguese, Russian, Simplified Chinese, Spanish, Swedish, Thai, Traditional Chinese, Vietnamese
Age Rating
Rated 4+
Copyright
© 2016 Chewy, Inc.
Price
Free

Supports

  • Family Sharing

    With Family Sharing set up, up to six family members can use this app.

You May Also Like