iPhone Screenshots

Description

Curb is the #1 taxi app in the US that connects you to over 50,000 taxis with the tap of a button. Easily request and pay for rides in 65 U.S. cities, including New York City, Boston, Philadelphia, Chicago, Los Angeles, Las Vegas, Miami, and Washington,DC.

Have questions about Curb or suggestions for how we can improve? Send your feedback to support@gocurb.com.

3 Ride Options
- Ride Now: Request a taxi for immediate pickup
- Ride Later: Reserve a taxi for a pickup up to 24 hours in advance
- Pair & Pay: Use the Curb app to pay for rides you hail with your hand (Available in New York City, Boston, Philadelphia, Miami, and Las Vegas)


Benefits for Riders
- Connect with nearby licensed, fully-insured drivers
- Request a regular taxi or wheelchair accessible vehicle (in select markets)
- Pay your taxi fare with a credit card or Paypal in the Curb app, or pay with cash
- Receive an e-receipt at the end of each ride for easy expensing
- Earn free Curb rides by sharing your personal referral code

Have questions or feedback? Visit gocurb.com/support

What's New

Version 5.5.1

We update our app frequently with features and fixes, so please make sure you're always on the latest, most reliable version.

Ratings and Reviews

4.7 out of 5

6.6K Ratings

6.6K Ratings

NY and Brooklyn user

The god Retrograde

I have had no issues with Pair and Pay since I’ve been using it. I love that I don’t have to fumble for cash or signatures while all the impatient drivers behind us leans on their horns.
My biggest gripe is setting up a new pickup. GPS always suggests a pick up at the neighboring building and often fights me as I try to correct it to my location. Then despite the fact that I have driven to the SAME location 6 times a day for the past two weeks, it never remembers. It offers a few random locations that I’ve never been to before and tries to guess addresses in neighboring STATES. I have to type out the entire address with city before it suggests the closest option. Sure, first world problems, but I’ve been rushing out to the hospital after a family emergency and I could do without the added stress.
Lastly, I wish the customer complaint response was faster but that’s more TLC and less Curb. Out of nearly two dozen identical trips, one driver decided to charge an extra $3. Not a big deal but I still haven’t received a follow up.

Developer Response

Thanks for your review! Keep riding with Curb and keep the feedback coming as we work to improve the app for the next version. If you have any additional comments, please email us at support@gocurb.com.

A good service but one Problem...

Garbyeller

The Curb app is easy to use. If you’re in Manhattan, there are many taxis to be had but not as easy to find in the outer boroughs. The one problem I have had both times I have used Curb as an Access-A-Ride (MTA Para-Transit) Customer is this: the first time I ordered a taxi, the driver tried to gouge me an extra $10 dollars because I am in a wheelchair. The taxi is an Accessible Taxi!! I had to call access-a-ride and have a supervisor tell the driver that the fee for Access-a-ride customers is $2.75 Period and that overcharging is Illegal. The second ride I took, the driver pressured me for a tip. Access-ride customers are not supposed to tip. Someone needs to tell drivers driving for access-a-ride that the fee for all rides is $2.75 and that gouging customers is illegal. Of course, they already Know this because they are trained for the program. I don’t want to have to haggle over an Access-A-Ride fee every time I use the service.

Developer Response

Thank you for your feedback. We're so sorry for any inconvenience you experienced with the Access-A-Ride program. We will also be sure to emphasize the rules of the program during our driver training.

Stole My Money

Jen VW

I had been using Curb for a while in NYC, felt it was convenient outside of the fact that it hits your account for $20 every time you use it (then credits it back usually within a day). But then one day last month I attempted to use it and the app wouldn’t load by the time the trip was over, so I paid with cash. Then I got a receipt for someone else’s $50 cab ride!!! Made perfect sense what had happened, since the pickup point was steps from where I’d been dropped off...the app had loaded in time to pay for the next ride in that cab.

This is a tech error that should not be allowed. But to make matters worse, the Curb service person who contacted me after I disputed the charge with my bank (I wasn’t about to argue with someone there BEFORE retrieving my stolen money) was skeptical about the story and asked if I was certain I hadn’t taken that trip. And my account was suspended, as if I wanted to use that crappy service again. So, in summary, flawed tech could take your money and you’ll have to deal with rude customer care people if you want it back. Just Apple Pay.

Developer Response

Thanks for your review and we're sorry you had this issue! I have flagged your response for our Product Team to help resolve this quickly. Please email us once again at support@gocurb.com with details of your ride. We're sorry again for this inconvenience!

Information

Seller
VeriFone Inc.
Size
111.3 MB
Category
Travel
Compatibility
Requires iOS 9.0 or later. Compatible with iPhone, iPad, and iPod touch.
Languages
English, Arabic, Armenian, Catalan, Czech, Danish, Dutch, Finnish, French, German, Greek, Hebrew, Hungarian, Indonesian, Italian, Japanese, Korean, Malay, Norwegian Bokmål, Polish, Portuguese, Romanian, Russian, Simplified Chinese, Slovak, Spanish, Swedish, Thai, Traditional Chinese, Turkish, Vietnamese
Age Rating
Rated 4+
Location
This app may use your location even when it isn't open, which can decrease battery life.
Copyright
© 2017 Curb
Price
Free

Supports

  • Family Sharing

    With Family Sharing set up, up to six family members can use this app.

More By This Developer

You May Also Like