iPhone Screenshots

Description

DRYV provides an ultra-convenient dry cleaning and laundry experience. We bring the best cleaners to your door when you need them most, powering on-demand pickup and delivery even on nights and weekends.

Here's how easy it is to DRYV:
1) Open the app
2) Schedule your pickup and delivery.
3) Submit your order.

That's it!

Why people are loving DRYV:
• Night and weekend delivery. We’re at your service every day.
• We’re cashless. Your card is charged when your itemized receipt hits your inbox.
• Our top priorities are expertly cleaned laundry and satisfied, happy customers.

What’s New

Version 2.5.9

Bug Fixes and UI Improvements

Ratings and Reviews

3.3 out of 5
9 Ratings
9 Ratings
JEDtheJEDI ,

Good idea, but very glitchy

The app crashes when I try to look at prices... seems a little shady to me

evil poodles ,

Great convenient service

The service has lockers in my building so I can drop-off and pick-up at my convenience. They're also slightly cheaper than my previous laundry service so overall I'm V happy with the app and service. Update, August 2018: reliability and turnaround time has gotten much worse lately, so I will be trying other services.

Krisigryl ,

Major issues with my order

Hello Andrew

I emailed to no avail with proof! that I requested my pickup and the system it showed cancelled and rescheduled for delivery be . I had can to call the cleaners to confirm my pickup & delivery time requested . And guaranteed if will be delivered on Friday. Below I received a text it would be delivered by 7:31pm to no avail. The payment was taken out of my account but my clothes aren’t here as requested nor was I updated on changes. I have had my card I used for payment kept charging me which frozen the account in Nov 2017! and also almost had to get a new one! This isn’t the first time this has happened. I need that dress I had in my order for an event. And had to to spend more money. This isn’t only issue had with this company . I also emailed Andrew is more proof to back up this response. With no response ! I even called the cleaners to verify my order would be delivered on Friday . Because my original request said “ cancelled & redelivery” which I did not request and I called they weren’t even on time to pick my order. And I was told it will be picked that which wasn’t until 1/hr past the time requested which between 10-1pm. And was guaranteed delivery on Friday and even received a text stating the drivers arrival @7:31pm! But again my card was charged on time not order. This is really becoming a major hassle. As a customer this is beyond frustrating !!

Developer Response ,

Hi Kristen,

Very sorry for the issues with this order. We are working with the cleaner who processed your order now to ensure they are addressed. With regards to the $.50 charge, those are to verify an active card is on file for your order and are immediately refunded.

I am matching your order total in credits and have also ensured this order was fully refunded back to your card. If you have any further issues - please contact me directly at Andrew@DRYV.com as I would love to help.

Kind regards,
Andrew

Information

Seller
Dryv LLC
Size
76.7 MB
Category
Lifestyle
Compatibility
Requires iOS 9.3 or later. Compatible with iPhone, iPad, and iPod touch.
Languages
English
Age Rating
Rated 4+
Copyright
© DRYV Inc 2018
Price
Free

Supports

  • Family Sharing

    With Family Sharing set up, up to six family members can use this app.

More By This Developer

You May Also Like