Capturas de pantalla

Descripción

[GL]
IGC Instituto Galego de Consumo constitúe unha aplicación que permite a consulta mediante dispositivos móbiles, smartphones e tablets, da información ofrecida polo Instituto Galego de Consumo ás persoas consumidoras. Dispoñible tanto en galego como castelán, actualízase de xeito constante e en tempo real.
Esta versión permite interactuar coa información nos seguintes eidos:
Recibir avisos destacados en tempo real ofrecidos polo IGC, puntos de información ao consumidor (datos de contacto e motor de localización), lexislación galega de consumo, Escola galega de consumo, Laboratorio de consumo, reclamacións, cláusulas abusivas, procedementos de reclamación, arbitraxe, publicacións, información de cursos, alertas de consumo e axenda.

[ES]
IGC Instituto Gallego de Consumo constituye una aplicación que permite la consulta mediante dispositivos móviles, smartphones y tablets, de la información ofrecida por el Instituto Gallego de Consumo a las personas consumidoras. Disponible tanto en gallego como castellano, se actualiza de manera constante y en tiempo real.
Esta versión permite interactuar con la información en los siguientes campos:
Recibir avisos destacados en tiempo real ofrecidos por el IGC, puntos de información al consumidor (datos de contacto y motor de localización), legislación gallega de consumo, Escuela gallega de consumo, Laboratorio de consumo, reclamaciones, cláusulas abusivas, procedimientos de reclamación, arbitraje, publicaciones, información de cursos, alertas de consumo y agenda

Novedades

Versión 1.1

[GL]
Melloras e corrección de erros

[ES]
Mejoras y correción de errores

Información

Vendedor
Xunta de Galicia
Tamaño
4 MB
Categoría
Referencia
Compatibilidad
Requiere iOS 7.0 o posterior. Compatible con iPhone, iPad y iPod touch.
Idiomas
Inglés
Edad
Clasificación 4+
Copyright
© Xunta de Galicia
Precio
Gratis

Compatibilidad

  • Compartir en familia

    Hasta seis miembros de una familia podrán usar esta app mientras la función Compartir en familia esté activada.

Más sobre este desarrollador

Quizás te interese