iPhone Screenshots

Description

Save money with cash back offers, gift cards and the best deals for your favorite stores — both for in-store and online shopping. With printable coupons, gift cards and online codes for everything from food, including Dominos and Papa Johns, to fashion, beauty products and car rentals, the award-winning RetailMeNot app makes saving easy and a whole lot of fun. Download today and start saving big!

TOP 5 REASONS TO DOWNLOAD RETAILMENOT:
1. Find great deals and coupons so you can shop on the go.
2. Never miss a deal again – cash back offers, gift cards & coupons offer plenty of ways to save
.
3. Take advantage of deals from thousands of retailers.

4. Enjoy food offers from thousands of local and national restaurants.

5. Tons of ways to save anytime! Up to 30% cash back on gift cards, cash back offers and more.


RETAILMENOT FEATURES:
- Savings map: See all the offers near your current location.

- Deal alerts: Get automatic notifications for nearby deals.

- Redeem coupons: Scan barcodes right from your phone.


Voted the #1 Shopping App: People's Voice Webby Winner 2015!

Download RetailMeNot today and start saving today.

What’s New

Version 4.43.5

— We’re constantly improving our app so you can save. Everywhere. These text updates ensure that you can choose the best deal available.

Ratings and Reviews

4.8 out of 5
163.9K Ratings
163.9K Ratings
Chosn4 ,

ZERO Customer Service

I had to close my PayPal account due to fraud. So, I opened a new account and changed my RMN account email address to reflect my new PayPal email. Then, I contacted RMN to inform them of this prior to redeeming my rewards. However, after I redeemed my cash rewards, RMN still sent my money to my old, closed account, which I no longer have access to. They refuse to cancel it and resend it to my updated email. So, they basically just stole my cash rewards! So, beware if you ever have to change your email address. Apparently, they ignore the change and will still send your money to your old one. SMH. I’ve never witnessed such impractical lunacy in my whole life. And, after almost a dozen emails, they still refuse to fix this! So much for customer service!

UPDATE: I upgraded my rating from 1 star to 3 because RMN finally resolved my issue. However, it took countless communications, weeks, etc., before someone was finally willing to assist me.

Developer Response ,

Hello! We are truly sorry you ran into this issue. Due to security reasons, we follow set rules to ensure that the correct person is receiving the reward. With that being said, we have reached out to you via email and believe we have resolved this issue. We would like to thank you for your understanding through this process and hope your continue to use RetailMeNot as your savings destination.

PetuniaBlue ,

Almost overwhelming

They have so many deals & coupons that sometimes it gets almost overwhelming trying to sift through them and can be extremely time consuming. I personally do most of my shopping locally in a brick & mortar store so I can see what I am getting so it just gets frustrating having to sift through online sales and coupons. It would be nice to opt out of online ads and coupons or just be able to pick individual online stores only when needed.
Coupons for stores that have same name can be confusing and some in store coupons may not be valid in all areas. My app glitches occasionally esp in the mall section showing none at all. Otherwise very nice app if you shop a lot and are able to find coupons that you can use.

📋✍🏻 ,

Flawed. Waste of time.

Should have read more comments before downloading RMN. They’re using a so-called “3rd party specialist” that declines your transactions randomly. Just saw another comment and realized I wasn’t the only person who had tried a few times, contacted their support, and their support could offer no explanation, no solution, no nothing. Seriously RMN is not the only gift card app available. And despite you claiming ALL the gift card apps use the same “3rd party specialist”, I had made purchases on other apps just fine. So stop pointing finger at customers when you cannot even handle your own payment, or pick a valid vendor to handle payment for you.

UPDATE: Please stop your meaningless reply. Note that the so-called “security measure” you have is randomly blocking customers who have no issues with ANY other online retailers. And stop telling people to try again if you know it won’t work. Be a responsible developer.

Developer Response ,

Hello! We apologize that you ran into this issue purchasing a gift card. In an effort to maintain a high level of security for our customers, we work with a third-party specialist on our verification process. To protect your privacy, our third-party specialist does not provide us the reason for the decline. You're more than welcome to attempt to place your order again, although we cannot guarantee the approval. We apologize for any inconvenience this may have caused and appreciate your understanding in our efforts to ensure a high level of security for our customers.

Information

Seller
RetailMeNot, Inc.
Size
197.6 MB
Category
Shopping
Compatibility
Requires iOS 10.0 or later. Compatible with iPhone, iPad, and iPod touch.
Languages
English
Age Rating
Rated 4+
Copyright
© 2014 RetailMeNot Inc
Price
Free

Supports

  • Family Sharing

    With Family Sharing set up, up to six family members can use this app.

More By This Developer

You May Also Like