iTunes

Opening the iTunes Store.If iTunes doesn't open, click the iTunes application icon in your Dock or on your Windows desktop.Progress Indicator
Opening the iBooks Store.If iBooks doesn't open, click the iBooks app in your Dock.Progress Indicator
iTunes

iTunes is the world's easiest way to organize and add to your digital media collection.

We are unable to find iTunes on your computer. To download from the iTunes Store, get iTunes now.

Already have iTunes? Click I Have iTunes to open it now.

I Have iTunes Free Download
iTunes for Mac + PC

El entrenador y el equipo

Aprendiendo a ser un buen entrenador de formación

Mauro Valenciano Oller

This book is available for download with iBooks on your Mac or iOS device, and with iTunes on your computer. Books can be read with iBooks on your Mac or iOS device.

Description

Un entrenador es alguien que anima a los jugadores de su equipo, alguien que se entusiasma por tener a los jugadores de los que dispone. Alguien que valora el esfuerzo requerido y que se sacrifica por el equipo.
Enseñar un deporte de equipo es una labor de insistente trabajo, un estar siempre en guardia. Es realizar un trabajo previo y en paralelo al día a día en las canchas, un trabajo de formación profesional y conformación de hábitos y actitudes como entrenadores, tanto en la dirección de entrenamiento como en la dirección de partido, es mantener una constante actitud crítica hacia la propia práctica.
El Entrenador y el equipo es una reflexión profunda y exhaustiva que se conforma desde la propia experiencia del autor como entrenador en edad escolar y que permitirá encontrar respuestas y estrategias, pero también sugerirá nuevas ideas para seguir pensando y aprendiendo.

El entrenador y el equipo
View In iTunes
  • $11.99
  • Available on iPhone, iPad, iPod touch, and Mac.
  • Category: Basketball
  • Published: May 29, 2009
  • Publisher: Paidotribo S.L.
  • Seller: Bookwire GmbH
  • Print Length: 220 Pages
  • Language: Spanish
  • Requirements: To view this book, you must have an iOS device with iBooks 1.3.1 or later and iOS 4.3.3 or later, or a Mac with iBooks 1.0 or later and OS X 10.9 or later.

Customer Ratings

We have not received enough ratings to display an average for this book.