iTunes

Opening the iTunes Store.If iTunes doesn't open, click the iTunes application icon in your Dock or on your Windows desktop.Progress Indicator
Opening the iBooks Store.If iBooks doesn't open, click the iBooks app in your Dock.Progress Indicator
iTunes

iTunes is the world's easiest way to organize and add to your digital media collection.

We are unable to find iTunes on your computer. To download from the iTunes Store, get iTunes now.

Already have iTunes? Click I Have iTunes to open it now.

I Have iTunes Free Download

Revelaciones. ¡Maestro, habla, que tu sierva escucha!

This book is available for download with iBooks on your Mac or iOS device. Books can be read with iBooks on your Mac or iOS device.

Description

Los mensajes que recoge este libro, tienen una estrecha conexión con el diario personal de la autora que comenzó a escribir hace aproximadamente veintidós años y que por mandato divino fue publicado con el nombre de Confidencias de la esposa de un militar, en el tiempo perfecto de Dios y en la fecha que Él le estableció previamente.
Gran parte de las revelaciones a modo de visiones en parábolas se desarrollaron en el Sur de Italia, donde obedeciendo al llamado que le hiciera el Señor, estuvo por un largo y recio invierno que duró casi ocho meses y donde recibió las más hermosas experiencias en comunión con mi amado Maestro Jesús, quien le había bautizado antes con el nombre de “Pluma Veloz”, para que recogiera del viento sus palabras en forma de semilla y con la ayuda de cada uno de ustedes, amigos lectores, las sembrara en tierra fértil, porque ya después que hayan leído su contenido a través de este medio, se habrán convertido en un(a) obrerito(a) más a las mies del Reino de Dios.

Revelaciones. ¡Maestro, habla, que tu sierva escucha!
View in iTunes
  • $3.99
  • Available on iPhone, iPad, iPod touch, and Mac.
  • Category: Christianity
  • Published: Mar 04, 2017
  • Publisher: Marilut Sánchez Viloria
  • Seller: Smashwords
  • Print Length: 623 Pages
  • Language: Spanish
  • Requirements: To view this book, you must have an iOS device with iBooks 1.3.1 or later and iOS 4.3.3 or later, or a Mac with iBooks 1.0 or later and OS X 10.9 or later.

Customer Ratings

We have not received enough ratings to display an average for this book.